Розвиток компетентності здатність до соціальної активності і життя в
громадянському суспільстві на уроках фізики передбачає наступні дії учнів:
- генерування нових ідей та ініціатив, втілення їх у життя з метою підвищення як
власного соціального добробуту, так і суспільства та держави вцілому;
- продуктивної співпраціз різними партнерами в групі та команді;
- виконання різних соціальних ролей;
- попередження і вирішення конфліктних ситуацій;
- пошук і досягнення компромісів;
- взяття на себе відповідальності за прийняті рішення та їх виконання;
- відстоювання й аргументація своїх поглядів на вирішення навчальних задач та
сприймання аргументованих пропозицій колег;
- підвищення рівня самооцінки;
- аналіз значення досягнень вітчизняної природничої науки для розвитку
Української держави, підвищення добробуту її громадян;
- пропонування способів підвищення рівня соціального розвитку на основі
сучасних фізичних знань.
Дидактичні матеріали
- Видатні сини України в ракетно- космічній галузі (презентація)
- Ними пишається Україна І частина (презентація)
- Ними пишається Україна ІІ частина (презентація)
- Іван Пулюй – український фізик світового рівня (конспект уроку)
- Елементи фізики в українських приказках і прислів’ях (презентація).
Відео-матеріали
Наукові праці
- Гусєва О. С. Чинники формування соціокультурної компетентності у майбутніх вчителів фізики в процесі фахової підготовки.
- Янковська М. Проблеми формування громадянської компетентності учнів засобами модернізації змісту курсу фізики в умовах гуманітарної гімназії.
- Методичні рекомендації формування соціальної та громадянської компетентності на уроках фізики в межах змістової лінії «громадянська відповідальність».
Немає коментарів:
Дописати коментар