Компетентності в природничих науках і технологіях

Реалізація компетентнісного підходу на уроках фізики є дієвим засобом формування наукового світогляду учнів, їх наукового стилю мислення, розуміння природи і сучасних технологій, а отже є засобом формування компетентності «обізнаність у галузі природничих наук і технологій».

Вивчаючи фізику учні:
✓ вчаться пояснювати явища природи, розуміти принцип дії та будову засобів сучасної техніки, приладів та обладнання на основі фізичних знань;
✓ набувають здатність характеризувати роль фізичних знань у формуванні природничо-наукової картини світу;
✓ розвивають навички формулювати оціночні судження та пропонувати способи вирішення науково-освітніх завдань;
✓ вчаться планувати та реалізовувати фізичні спостереження й експеримент, фіксувати, опрацьовувати й правильно інтерпретувати та оцінювати їх результати;
✓ набувають досвіду добирати та застосовувати наукові методи й засоби для дослідження природних явищ відповідно до поставлених завдань, вчаться спостерігати, аналізувати, формулювати гіпотези, збирати дані, проводити експерименти, аналізувати результати;
✓ формують ставлення щодо усвідомлення ролі фізики у вивченні навколишнього світу;
✓ вчаться оцінювати значення природничих наук, перспективи їх подальшого розвитку та виявляти ставлення до актуальних проблем сучасного природознавства.


Дитатктичні матеріали до уроків

  1. Презентація з теми "Звуки в житті людини".
  2. Уроки-проекти для вчителів фізики з використанням проектних технологій.
  3. Навчально-методичний посібник "Розв’язування задач професійного змісту з фізики" (автор Мариніна В. І.)
  4. Робочий зошит з астрономії як засіб формування предметних компетентностей учнів.
  5. Ідеї для проектів з фізики 10 клас.
  6. Компетентнісні задачі "Фізика у побуті". 


Наукові праці

  1. Мариніна В. І. Компетентнісна структура підготовки кваліфікованого робітника на уроках фізики.
  2. Мариніна В. І. Формування професійної компетентностів майбутніх кваліфікованих робітників на уроках фізики засобами нових педагогічних технологій навчання.
  3. Непорожня Л. В. Методичні особливості формування природничо-наукової компетентності старшокласників на уроках фізики.
  4. Непорожня Л. В. Формування природничо-наукової компетентності старшокласників у процесі навчання фізики (методичний посібник).
  5. Непорожня Л. В. Розвиток природничо-наукової компетентності засобами підручника з фізики.

Немає коментарів:

Дописати коментар